sobota 25. února 2012

přátelská IKEA

Potřebovala jsem do IKEA. IKEA Černý most. Čekají nás nějaké menší nákupy a Wiki už to na berlích docela zvládá. Tedy schody jsou trochu problém, ale jinak to jde. Po pravdě žádné velké plány jsem nedělala. Chtěla jsem ji ošklivě odložit v místní restauraci a pak se pro ni vrátit a já vím, že by jí to asi ani moc nevadilo (když tedy zakoupím ty úžasné hranolky co doma nevařím). Ale stalo se něco s čím jsem nepočítala. U vchodu nás v davu lidí odchytla (no běžela za námi) usměvavá paní z IKEA a nabídla nám pro dceru zapůjčení vozíčku. Zdarma a s úsměvem. Velmi mě to překvapilo, protože třeba na poliklinice kam chodíme vozíčky u vchodu nejsou. Na oddělení nám jej na odvoz pak už půjčili (takový starý rozvrzaný, bez rukojetí, za které by jej bylo možno vést.....) a málem chtěli občanský průkaz a několikeré ujištění, že jej po dovezení dcery k autu osobně vrátím až k nim do ordinace. .... prý jim už několik vozíků ukradli :-(

V IKEA nechtěli nic. Bylo to opravdu milé překvapení.

Dcera i po IKEA trochu sama jezdila :-) Byl jí tedy vozík trochu velký a hůř dosáhla a hlavně bylo moc lidí, ale byla nadšená a ve skladu si to náležitě užila. I já jsem byla spokojená. Viděla jsem co jsem potřebovala, koupila jsem si jeden úžasný hrnec. Nakonec to bylo docela hezké odpoledne i když tedy obchody zrovna nemusím. Jsem moc ráda, že alespoň někde myslí na ty co moc nemohou. Děkuju

0 komentářů: