pátek 12. února 2010

žehlící prkno

Moje super levné staré dřevotřískové prkno mě už opouští, nožičky mu upadly asi před dvěma lety a já koupi nového, žehlíc na kuchyňské lince, stále odkládala. Už to, ale nejde. Zjišťuji, že potřebuji po návratu z práce žehlit, vařit brambory, případně mít cokoli jiného na lince než žehlící prkno.



Zamyšlení nad cenou mě vedla k úvahám, kolik asi žehlících prken si budu za svůj život kupovat. Jedno, dvě? No rozšoupla jsem se. Byly vánoce a bude ten Valentýn. No vybrala jsem si supermoderní prkno s pětiletou zárukou. Moje drahá polovina překvapila. Prkno nejen bez mrknutí oka odsouhlasil, zaplatil, ale i dovezl. :-) Mám radost z nového žehlícího prkna. Je to správně?

Jo a koupili jsme jej tady. Je to internetový obchod, ale mají i svou prodejnu a ceny jsou stejné.

0 komentářů: